2014年11月30日 星期日

分手後感

(1-12) 我知我知, 但直至今天, 我仍然hold不停要想啊想...來,又讓我來面對真實的自己: 其實我唔想分手, 但我知唔分唔得. 但什麼為之唔分唔得呢? 由9月以來, 數唔清次數既大小吵, 有4-5之我話要分手. 其實你明我想唔想分,我係唔想. 點解?我綜合過幾個原因: 1. 我好中意佢; 2. 我習慣左佢,eg. 每晚有佢陪我依飯, 有人陪; 3.由2衍生出對佢既依賴; 4.寂寞,想有人陪; 5.有人照顧下我食野方面. 但係, 由第一日起,我就知呢d野唔足彌補其他方面既野: 1. 佢有女朋友,我係第三者: 其實我真係唔介意佢有女朋友, provided that佢對我好對我都認真(可能你會講:佢有得女朋友又同你一齊就唔係認真架啦~ well, this is wrong. 我既意思係佢真心對我好. 好似九把刀咁, 你睇得出佢係真心中意周羽亭, 雖然佢最後揀既係女朋友, 但你會感覺到佢真心愛過周羽亭,同埋佢有真心俾過一d時間佢同佢有美好既回憶.),但係,我唔覺得佢有真心對我.好多時候,我會覺得,佢只係當我係一個用黎陪佢既人,即係話,he dosent care whether there"s something nice or happy moments between us. 因為,佢唔重視我呢個人. 或者,你可以話呢個係我主觀覺得,但點解我會咁覺得,係因為佢做出黎既野令人有呢個感受. (2-12) 或許人與人之間相處的最大問題是當兩個人一起久了, 便會忘卻對方的好.

沒有留言:

張貼留言