2012年4月27日 星期五

放題

講開任食,話說我係一個好中意係日式題既人,貪佢刺身可以無限食啊嘛。但講到底,任食呢家野我對佢期望又唔會十分大,咁既價錢無可能俾好上乘既野你,而去食既人亦唔好嫌三嫌四除非真係差到無論,一般只要過得去我都覺得ok。而我既心水就係食中午放題,因多點時間消化唔使咁辛苦。

但我亦都有preference,因工作關係家住澳門(但我心繫香江),但我就堅持返香港先會食放題。有個澳門朋友,我同佢講下次我返香港一齊去放題,佢就話係旺角食過好唔掂,我話我同你去中環食啊,佢就堅持話係香港既放題唔掂。

其實講咁多只係想引申一樣野,就係呢個世界既人唔諗野同埋好中意將一竹桿打一船人。香港咁大,只係一間係旺角既放題又點能夠代成香港既放題呢? 況且,就係同一間餐廳都未必次次都一樣好食或者一樣唔好食。如果只係食過一間,就斷定所有既放題都一樣。呢呢呢,我個人係覺得咁樣既思想係同個d話俾男人hurt過而中途轉機既人既講法都係一樣過份蓋括喇!

其實戀愛市場同任食放題一樣,有好多種類俾你揀,當中亦一定有d比較好食而有d就難以入口,俾咩價錢就有咩質素,唔好expect付出少少攞返多多,要求高既唯有比多d錢食高級餐廳,如果唔係就唔好嫌咁多。

沒有留言:

張貼留言